Du menar OM han kommer upp därifrån?

.. om?.. Om är bra

Min andra hälft och jag såg Eric Saade igår i stadsparken. Det var en upplevelse. Det var vi och tioåringar, samt föräldrar till tioåringarna. Men ja.. Idag kom jag hem med två nya filmer också. Disney filmer. Det är ju för sjutton rea på Åhléns. Dumt att inte Lejonkungen finns till en billig summa, den är världens bästa film. Har alltid tyckt det och kommer alltid att tycka det. Det var den första filmen som jag grät till på bio. Jag var sju år gammal, och jag har fortfarande inte kommit över att Mufasa dog.

Anyway, filmerna jag kom hem med idag var i alla fall Micke och Molle och Herkules. Ja.. jag är svag för disneyfilmer. Men ändå har jag inte så många.. 21st, och ingen som är nyare än 1997.


hahahaha, höj volymen lite så ni hör vad dom säger. Så roligt!

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

sv. I LOVE the photo too! He is so hot now haha!

Btw, if you search 'studded boots' you will find them <3

2010-08-13 @ 19:03:38
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Sora

HAHAH älskar denna scenen! och älskar "om..OM ÄR BRA!"

2010-08-13 @ 22:33:38
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0