Morrn.

Jag kan meddela att lekplatser verkligen inte är till för personer som är 1.80. Jag är inte världens smidigaste människa, det kan jag inte förneka. Men i lördags när jag och Charlotte fick ett ryck så lekte vi på en lekplats. Den var den coolaste jag sett på länge faktiskt. Annat än på vår tid.






Jag ser en boll, och tror verkligen att den är en skumgummiboll.
"Åh, kolla, en boll"
Precis innan jag ska sparka på den hinner jag höra charlotte säga
"Sparka int-"
innan hon vek sig dubbelt av skratt när jag körde foten in i stenbollen.

Kommentarer
Postat av: Jenifer

HEHE, rolig groda ; ) btw fin blogg<3

2010-08-23 @ 13:59:38
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/
Postat av: Charlotte

HAHAHAHAHA skrattar faan fortfarande hysteriskt när jag tänker på det hahahha dom såg verkligen ut som skumgummibollar hahah köss!

2010-08-24 @ 23:33:22
URL: http://madebycharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0