They'll go and ask the DJ, find out just what would she say if they all tried coming on to her. Don't they know it's never going to work?

Har precis sett på Bröllopsfotografen, och det var nog en av tidernas sämsta filmer. Fy vad dålig filmen var, det är filmer som den som gör att man skäms över svensk film. Jag brukar annars försöka stötta svensk film, men när sådana där filmer görs är det svårt. Den är inte ens lite charmig, bara genomdålig.

Imorrn ska vi åka till Göteborg och fira min storebror som fyller 29 på måndag. Jag har inte träffat honom på evigheter och vi ska prata lite om vår London resa som bör ske i november. Det är så sjukt kul att åka och resa med sina syskon, jag älskar det verkligen, mest för att jag träffar mina bröder så himla sällan.

På måndag kommer även mina kusiner hem ifrån Turkiet också. Inte alls avis, nejdå.

Fem softisch favoriter idag:
A Day To Remember – Homesick [Acoustic]
Hinder – Lips Of An Angel - Connect Set (Live)
Simple Plan – Untitled - MTV Hard Rock Live Version
Silverstein – MY HERIONE - Acoustic Version
Lifehouse – Everything

Kommentarer
Postat av: Sora

hahahaha omg tyckte den filmen sög så SJUKT mkt! WTF är det för fel på den asg Love the hair baby!

2010-08-29 @ 00:22:56
URL: http://sorax.blogg.se/
Postat av: Siri

Du har en grymt häftig design! In love with the header, oh yes! :)

2010-08-29 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0