I've never seen a smile that can light the room like yours

A Day To Remember – You Had Me @ Hello
Om en stund kommer pappa och hämtar upp mig. Han ska skjutsa mig till tåget i Skövde, och sen bär det av upp till Stockholm. Jag ska slänga i mig något att äta, och sen håller jag tummarna för att mitt simkort kommer idag så att jag slipper att köpa ett nytt. Känns lite ovärt.

Men som sagt,  lämnar min dator hemma. Kommer hem antingen på söndag eller på måndag igen. Det kommer att bli nice detta. Jag jobbar tisd-onsd 8-21. På fredag spelar Bullet och Crasdïet i Kungsträdgården och på lördag är det Mötley Crüe och Iron Maiden för hela slanten.

Vi hörs.


would it be okey if I took your breath away?

Kommentarer
Postat av: Stur

Hej Sofia! Har du fått mitt mejl eller har det inte kommit fram? Kram :D

2010-08-02 @ 13:29:08
URL: http://stur.blogg.se/
Postat av: acutestory-cornelia

förbannat snygg header du!

2010-08-05 @ 21:02:33
URL: http://acutestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0