I try to figure you out, but, I just can’t.


Bryan Adams – Heaven - MTV Unplugged Version
Låten ovan är en av mina favoritlåtar. Den är otroligt vacker, speciellt akustiskt. Bryan Adams röst har jag varit förälskad i enda sedan jag var liten. Det är något visst med den sortens röster som gör att jag fastnar och kan lyssna om och om igen.

Idag fick jag också förklarat för mig att jag måste börja prata med folk igen. Jag säger mer personliga saker till främlingar än till mina närmaste vänner. Så ska det väl inte vara, eller?

Men jag vet att jag är dålig på att kommunicera med människor.
Nu ska jag gå och kolla på film. Sin City, det var ett tag sedan sist.
Natt.

Bryan Adams – MTV Unplugged

Kommentarer
Postat av: Sandra Bullocks fanblogg.

Vilken snygg blogg du har! :D

Hur lägger man till en header?

2010-08-12 @ 14:57:59
URL: http://sandrabullock.blogg.se/
Postat av: Mariam

fin <3

2010-08-13 @ 19:13:16
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0