(:

Snart är det höst och det betyder att det kommer att börja ploppa upp mössor snart. Att skriva att jag älskar mössor är en klar underdrift. Under höst/vinter/vår går jag nästan alltid runt med en på huvudet.

Nedan är lite random shit som jag hittade i ett Lindex skyltfönster och som gjorde att jag nästan cyklade in i en lyktstolpe. Jackan till höger ska bli min den 25 september.




Dagens fråga hos Crhister i P3: Vilken kändis skulle du helst vilja dejta, och varför?
Detta svaret tog ungefär en sekund att tänka ut, så ta det kanske inte jätte seriöst. Men, jag skulle vilja dejta James Dean. Varför? För det första var han ju sjukt snygg, och i och med att jag inte känner honom, och tyvärr aldrig kommer att få göra det, så måste jag vara ytlig. Men jag tror också att vi skulle kunna ha ganska mycket att prata om. Av det jag läst, och sett av och om honom så tror jag att vi tänker ganska lika. Det skulle bara vara sjukt intressant att umgås med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0