did you run as fast as you could?

Har haft en riktigt bra vecka i Stockholm. Den staden växer allt mer och mer i mina ögon. Niklas var snäll och lånade ut sin lägenhet till mig hela veckan, vilket var väldigt skönt.

Det gick bra att jobba med föreberedelserna inför Sonisphere. Jag jobbade som sagt bara under tisdagen och onsdagen. Min huvuduppgift var att hålla obehöriga borta ifrån området. Jag har blivit utskälld av joggare, gamlingar (jag går minsann här varje dag, varför skulle jag inte få göra det nu!?), cyklister och arga föräldrar. Trots det har det varit fruktansvärt kul och jag har jobbat med bra människor. De som hade huvudansvaret för oss var två göteborgare som var hur sköna som helst!

En del roliga saker hände även i samband med festivalen, men det kan jag nämna lite längre fram om det blir något av det. Jag fick i alla fall prata med han som håller i scenbygget på livenation, och det var sjukt nervöst och väldigt spännande. Får se vad som händer helt enkelt.


Mötley Crüe går för fulla hus just nu.
Fy satan vad bra dom var i lördags på sonisphere. Blev faktiskt lite besviken på Maiden, men hade nog som vanligt lite för höga förväntningar. Dock vill jag inte påstå att dom gjorde dåligt ifrån sig, men Mötley var kungarna för kvällen. Damn vilken spelning! Blev helt frälst!

Jag såg bara de sista 20 minutrarna av Alice Cooper också, och han var också helt okej. Honom har jag ju sett tre gånger innan, så det var inte någon jätte förlust att jag missade den konserten. Lite kul var det dock när han kelv upp på scenen iklädd Djurgården tröja och viftandes en svensk flagga.

Det var sjukt lerigt och regningt, som ni kan se om ni kollar på Mirres. Tog den bilden på henne under Maiden konserten (innan det började åska och regna). Som sagt, Maiden spelade många låtar som jag inte kände igen, men jag är glad att de körde Ghost of the Navigator, The number of the beast och fear of the dark. Saknade dock Run to the hills, men man kan inte få allt. Och nu har jag sett dom, vilket är något som jag har velat göra i flera år.

Åt även en snabb lunch med Andy också. Som jag saknat den människan! Han var så stolt över sin nya iphone. Han har så klart den senaste modellen, och det visade han stolt upp. Och ja, den är riktigt, riktigt snygg.


Vicky och jag under Pier Pressure


Har i princip umgåtts med Vicky också non stop sedan i torsdags. Vi är så sjukt lika till sätt och tänk att det nästan är läskigt. Vi har i alla fall hunnit med att se The Runaways (en mycket bra film - go Joan Jett!!), Shrek 3 på bio, flummat runt på stan och plöjt igenom två säsonger av The Hills. Jisses.

Visst är det skönt när man träffar någon och det känns som man känt varandra i flera år? Just så är det med Vicky. Awesome.



Jag har fått höra tre gånger under veckan att jag är lik Kristen Stewart.

Kommentarer
Postat av: Cici

:) <3

2010-08-10 @ 21:49:36
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0