I guess I go home now.

Imorrn bär det av till Stockholm igen. Det kommer bli ett evigt flängande fram och tillbaka nu, men så får det helt enkelt bli. Jag har fixat boende nu till de resterande veckorna av min praktik, vilket är väldigt skönt.



Påskhelgen har gått väldigt, väldigt fort, med en massa god mat och en massa choklad. Usch, ser verkligen inte fram emot att sitta på en buss imorrn i 5 timmar. Saknar de vänner som är väldigt långt borta.


Tokio Hotel – Humanoid - German Version
Usch, det är så synd att jag inte har råd att gå på deras spelning i Milano, hade gärna gjort det. Men, det kommer flera tillfällen och jag måste lära mig att leva i nuet och vara nöjd med mitt liv som det är just nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ville också vara där, men har dessvärre varken pengar eller resekompis... Fy tusan för att sånt aldrig ska funka när man verkligen verkligen vill!

2010-04-04 @ 23:19:52
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill ochså åka ditt men är under arton så får inte av mina föreldrar :'/

2010-04-05 @ 10:25:44
Postat av: Erica

Jag har många gånger tänkt att om jag hade tid mer och pengar så skulle jag åka runt och gå på nästan varenda en av deras konserter. :-P Tyvärr har jag varken tid eller pengar till att göra det. Samtidigt är jag oerhört glad över att ha fått sett dem live ens en gång, även om jag önskar att jag hade sett dem fler gånger. Jag hoppas att jag kommer att få se dem igen någon gång i framtiden i alla fall.



Jag hoppas också att spelningen i Milano blir riktigt grym, så att vi har en riktigt bra live-DVD att se fram emot! :-D

2010-04-05 @ 11:07:44
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0