That's what you get for waking up in Vegas

Har jag verkligen kommit rätt?
Ja, det har du. Jag ville göra något radikalt med bloggen. Ge den lite färg. Jag tänkte att grön är så inte mig så därför väljer jag det. Så here you go. Bill får allt hänga med en omgång till ;) Bilden är tagen i Forum i Köpenhamn den 1 mars 2010. Mums!

Är den inte vårigare nu så vet jag inte vad jag gör. Hur länge jag kommer att orka ha denna innan jag spyr på den återstår ju att se..

oh, jag kan meddela att jag tar emot beställningar på bloggdesigner igen, om någon är sugen.


Vid frågor läs först igenom detta inlägget och släng sedan iväg ett mail till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Emma-Liisa

fan vad duktig du e på designer asså! beundrar dig! :D

2010-04-04 @ 23:49:39
URL: http://emmamikkola.blogg.se/
Postat av: Alex

WOOOHO! Jag blev helt paff, FÄRG! I like :)

2010-04-05 @ 07:45:02
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0