Rag Doll

Har precis pratat med charlotte via webcam i två timmar. Den tjejen är så underbar och hon gör mig alltid så himla glad. Just nu lyssnar jag på albumet Young Lust: The Aerosmith Anthology. Som alla borde ge minst en lyssning, för det är en jävligt bra skiva.

Denna veckan kommer att bli en bra vecka, jag känner det på mig. I morgon kommer snygg-Daniel in på kontoret och vi ska diskutera mitt nya layoutförslag. På onsdag ska jag träffa min kusin som jag inte träffat på EVIGHETER och i helgen ska jag ner till jönköping en sväng för att börja packa ner mitt liv i lådor och säga hejdå till Anna och Alex som åker till Kina i en månad.

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorrn.
Jag skriver när jag är på kontoret.

Take Care babies.

Kommentarer
Postat av: CICI

Heeey jag kommer sakna dig som fan också ;( Klart vi ska ses på söndag f.m! Det fixar vi.. hör av dig så fort du vet mer. <3 <3 <3

2010-04-05 @ 23:36:41
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0