Now, I can't behave I feel it in my feet on the streets

volbeat - we

Är supertrött. Jag sov ju inte så bra i natt som ni kanske förstår, och det har varit en lång dag. Skönt att träffa Jessica, det kändes som om det var igår som vi sågs. Allt var precis som vanligt, och inte stelt eller jobbigt, som det kan vara ibland när man träffar någon man inte träffat på länge. Imorrn ska jag kanske på bio igen - med underbara energibollen Mimi som jag inte träffat sen TH konserten i Göteborg ♥

Just nu lyssnar jag lite på Mötley på spottan. Oh, glöm inte att tipsa om era spotify listor här. Har bara blivit länkad två stycken, och det tycker jag inte är okej. Så kom igen nu!

Nu ska jag sova, vi hörs imorrn.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0