Makes me feel alive

APA vad trött jag är. Kunde inte somna igår heller. Låg  och tänkte för mycket på struntsaker. Men, men. Mamma och pappa stack iväg till London igår, och mamma är så sjukt flygrädd så det finns inte. Men det hade tydligen gått bra, som tur var.

Åh, jag har surfat runt lite på random bloggar och så kom jag in på Marie Plosjös blogg och såg denna bilden. Min enda tanke var "ooookej".

Ikväll måste jag få ordning på lite ansökningar och kolla igenom min äckel rapport för utvecklingsprojektet, så att jag kan ta min examen tillsammans med de andra..


Detta fick mig på lite bättre humör.
älskar denna, så söt (:

Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: Jag med, de är så mysiga! :D Vi får höras på tele alt. MSN om detaaaails bebe

2010-04-12 @ 11:13:36
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0