Må.. tisdag!

Ja, men det känns som måndag.

Har precis haft ett litet mini möte på en kvart. Jag fick feedback på min skiss över den kommande bloggsidan. Inget nytt, utan det var sånt jag tänkt på under designprocessen. Så det är ju faktiskt kul, att dom inte har så mycket att anmärka på och att dom faktiskt lyssnar och tar in det jag säger. Dom skrattade åt min privata mailadress också, haha. Nog för att den är lite udda, men vadå?

jag kommer inte in på min sofaivienna mail. Vilket är SJUKT irriterande.

Jag har inte lärt mig så mycket nytt ännu, men jag hoppas att det kommer. Jag trivs otroligt bra i Stockholm och vill nästan inte flytta härifrån. Okej, jag vill inte flytta härifrån som det ser ut just nu.

Nu börjar min mage skrika, så jag hoppas att andreas hör av sig snart.

btw, har redan tröttnat på min design. Yay till mig!

Train – Drops Of Jupiter

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker också att det känns som måndag idag, och att det kändes som söndag igår... :-P



Svar: Ja, det håller jag också tummarna för... Aja, det visar sig på måndag vilken setlist de kör. :-)

2010-04-06 @ 20:08:47
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0