Kom hem när du vill jag är vaken hela natten


Don't let sleep over take you
the world's awake with you

Efter att ha sett detta klippet på tom, och sett det om och om igen (utan att ha dött), så ska jag nu in till stan för att möta upp Mirre. Hon ska ta med mig till Vapiano, jag som älskar pasta måste äta där efter allt hon skrivit om restaurangen, haha.

En kvinna ringe ifrån jönköpings.. någonting, och bad mig komma på intervju. Jag sa att det skulle bli svårt eftersom jag befinner mig i stockholm, men att jag skulle kolla upp det och ringa upp henne.

Sparar jag numret? Nej. Jag deletade precis alla ringda nummer och insåg precis när jag tryckte på knappen vad jag höll på att göra.

Spännande. Jag hittar inte numret någontans heller. Apa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0