The day we met was like a hit and run And I still taste it on my tongue


Boys Like Girls – Love Drunk

Usch vilken icke produktiv och slapp dag det har varit idag. Jag är bäst på att skjuta upp saker som jag borde göra. Inte okej. Låten ovan har jag lyssnat på den senaste halvtimmen, och jag vet inte varför. Jag gillade den inte alls i början, men Alex lyssnade på den konstant ett tag och  nu har jag lärt mig att gilla den.

Har kollat på två Glee avsnitt idag, och fy vad jag älskar den serien. Speciellt Sue Sylvester, jag lyckas alltid gilla alla elaka människor i serier. Just för att dom oftast är roligast.

Denna veckan jobbar jag bara tre dagar, för på onsdag kväll så åker jag ner till jönköping för att gå på en intervju på torsdag, och börja packa ner mitt liv i lådor. På fredag åker jag hem till Lidköping för att gå på Bengts begravning.

Nu ska jag läsa lite och sen sova, ska ju upp tidigt imorrn. Eller ja..
Vi hörs imorrn, okej?

Guten nacht

WE ARE DOGS UNLEASHED - TONIGHT

Kommentarer
Postat av: Mariam

Det är inte dålig humor, det är bra humor! ;)



Fin bild!

2010-04-18 @ 22:15:41
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

sv; Can we share him as we eat him alive? XD

2010-04-18 @ 22:42:56
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Alex

Annas blogg fungerar inte här. Inte ens med det vi använder för att komma åt facebook :( Men såklart så lever hon. :)



Vi får se om vi har tid någon dag så ska du få glo på oss!

Saknar dig med.

2010-04-19 @ 06:33:27
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0