Chat Information Du chattar nu med 'Johannes'

Snart händer det grejer.. just nu är jag mitt uppe i att byta webbhotell (minnesanteckning: Mirre - ta upp detta med mig) och det är ett helvete ska jag tala om för er.

Bloggen kommer snart att förändras, ja, jag har bestämt mig nu. Det ska rensas och göras en ny design och det ska bli bättre för alla.

Återkommer snart.

---
GUD vilken trevlig människa den där Johannes var. Jag blev nästan kär i honom. så snäll och lugn och svarade på alla mina frågor och tyckte inte alls att jag var dum, och han berömde mig för att jag suttit och googlat i 1,5 timme för att försöka hitta svaren på mina frågor själv.

puh.. mina ögon är fyrkantiga just nu, haha.

Edit
Om det skulle se helt kaos ut när du kommer in här så oroa dig inte. Jag håller på med saker jag inte riktigt förstår mig på, och fixar det nog snart i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0