Caught in a bad romance

Huvudet är sjukt tungt idag, och jag kan inte koncentrera mig. Jag fryser som jag vet inte vad. Det är jätte kallt, och eftersom jag inte kollade ut genom fönstret innan jag gav mig iväg i morse (som jag aldrig gör annars heller) så har jag dagen till ära på mig converse (har inga andra skor här uppe, saknar mina kängor), gråa tunna strumpbyxor, klänning, en tunn tröja och jacka. Yay till mig.

Jag har kommit underfund med att jag verkligen vill sminka mig till vardags, men det skulle betyda att jag skulle bli tvungen att gå upp så sjukt äckligt tidigt. Det är därför som jag alltid innerst inne har beundrat min kusin Anja (och alla andra som tar sig den tiden).

Våra föräldrar bor 75m ifrån tågstationen (det går inga bussar där dom bor). Under hela min tid i gymnasiet gick jag upp 07.15, tåget gick 07.24 - jag tog på mig kläder, borstade tänderna och gick ut till tåget. Anja gick upp klockan 06.00 för att hinna duscha, sminka sig och gud vet vad. All cred till er människor som verkligen orkar ta sig upp på mornarna!

Nu ska jag ut och gå under lunchen. Glömde maten hemma. Så typsikt mig.

Kommentarer
Postat av: LINA*

snyggo <3

2010-04-07 @ 12:43:47
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag önskar jag kunde gå utan smink och känna mig okej! Jag vill kunna välja, liksom. Men jag har sminkat mig varje dag sen högstadiet, och känner mig så fruktansvärt obekväm utan. Så jag är avis på dig och andra som ser vackra ut naturligt!

xx

2010-04-07 @ 23:02:59
URL: http://rebeccasutton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0