Har lyssnat på Break Away nonstop fram tills nu. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i den låten, men när jag hörde den live så gillar jag den mer och mer.

Hänger lite på skolportalen och kollar igenom saker som måste göras inom en månad. Jag måste börja plugga till Affärsrätten ikväll och börja jobba på rapporten (Utvecklingsprojektet) så att den blir klar, samt börja på rapporten om min praktik. Plus göra foto och gränssnittsdesign..

Det kommer bli sjukt stressigt det sista nu.

Är det bara jag som tycker det är spännande att det ÄNTLIGEN händer något i kungahuset? Allvarligt talat, Sverige har världens tråkigaste kungafamilj. Självklart tycker jag synd om Madeleine, men ändå..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar - Jaaa, det gör jag med!! :( vill bara uppleva allt igen igen igen och igen!

Det kan jag göra! Ska jag skicka på msn eller hotmail? Fast jag har inte dig på msn, haha :o

2010-04-26 @ 11:36:10
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0