"What are you doing here?"

"..My job?"

Kom precis hem ifrån Alex. Har kollat på Tarzan och på diverse tv program. Just nu kollar jag på True Blood, samtidigt som jag lägger över lite musik till mitt USB minne. Lite Coldplay, Laleh och Lifehouse, bland annat. Förslag på låtar till vår film. Jag fick ta hand om det och det gör mig väldigt glad, jag älskar ju film och jag älskar musik.

Jag tycker musiken är väldigt viktig för en film, och jag misstänker att ni tänker precis samma sak som jag. Varje gång jag är på bio tänker jag alltid på vilka låtar jag skulle använda och inte använda. Vilken musik som passar och vilken musik som  inte gör det. Jag har gått så många film kurser att jag är helt skadad när jag ser på film, haha. Några tycker det är jobbigt att kolla på film tillsammans med mig för jag letar alltid efter klaffel och hur dom filmat det och hur dialogerna funkar ihop. Jag kan vara sjukt jobbig om jag känner för det, haha. Men jag älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0