Walkabout.

Jag och Alex har precis varit ute på en runda runt munksjön och tillbaka hem igen. Det tog sammanlagt ungefär två timmar, vilket är helt godkänt. Mina ben skakar efter att ha gått upp för den där jävla backen :D Totalt 9,2 km enligt Alex och Eniro. BRA!

Ska snart hoppa in i duschen, sen ska vi gå och handla och senare blir det kycklingwok och potatis, mumma!
Måste städa och diska också.. men gör kanske det imorrn istället ;)

Fick precis ett telefonsamtal ifrån min bror som fick mig att småskratta.. haha.

nu ska jag in i duschen, hörs senare!


woop woop!

Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: He did! Mitt huvud vilade på min rygg, så mycket fick jag titta upp, haha!

2009-09-12 @ 18:13:01
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0