Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Vi har varit här sedan klockan nio. Jag och Alex har inte åstadkommit något över huvudtaget. - INTE ETT SKIT!

Vi har väntat på en kamera sedan klockan nio och nu lutar det åt att vi kommer att få tag i en för att kunna föra över vår film. Bättre sent än aldrig..

Vi ska till Ikea sen. Ikväll ska jag skriva klart mitt personliga brev och försöka hinna klart mitt CV också. Plus att jag ska försöka få ut mamma på msn (:

woop woop!


Sofiu har en pinne i näsan.
Alex humor.

Hörs ikväll.PUSS

Kommentarer
Postat av: Zizi

Åh, nu kommer jag gå runt med Fronda i huvudet resten av dagen :P

2009-09-29 @ 17:45:03
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0