Torsdag.

Jag satt inte vid en enda dator igår kväll. Det är riktigt, riktigt duktigt för att vara mig (:
Dessutom gick jag och la mig runt tolv, och fick ett litet snabb besök av Alex. Jag sov bra, för första gången på länge, och vaknade självmant runt halv tio, men tvingade mig själv att somna om, haha.


Jag är grymt sugen på att åka snowboard! Hyra en en helg och sen bara köra gärnet. Jag kan inte för fem öre åka. Eller jo, jag kan ta mig ner och stanna, men jag kan inte svänga, det är alltid det sista jag lär mig när jag lär mig något, jag kan till och med klara av att åka lift, och jag har aldrig trillat i en lift med en snowboard, det ni (:

Eller jo, en gång. Men det var inte mitt fel. Jimmy, min bäste killkompis ramlade omkull framför mig och jag körde in i honom bakifrån och föll över honom. De var tvugna att stanna liften för jag skrattade så mycket att jag inte kunde flytta på mig.

Det är ganska intressant detta ibland, att jag när jag sätter mig ner för att skriva ett inlägg oftast inte har en aning om vad jag ska skriva om, men som mot slutet blir ett helt okej inlägg ändå (:

Fjällkursen i Grövelsjön 2005. En vecka med kyla, vita blixten (skidorna) som lossnade typ hela tiden. Backarna och blåsten som tog kål på en. Bygga en snöka att sova i (tog 15 timmar) och äta varm drottningsoppa. En av de roligaste (och jobbigaste) veckorna i mitt liv. Många gånger undrade jag varför jag gick med på detta, men när vi satt i bussen på väg hem igen var det SÅ värt det. Jag hade fruktansvärt roligt och skulle gärna göra om det igen.



Kommentarer
Postat av: Mariam

Åh! Jag har inte åkt skidor på länge, saknar verkligen det.

2009-09-17 @ 14:29:55
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0