Take me down little Susie, take me down.

Nyss hemkommen ifrån bygdegården. Har hjälpt pappa och dom med lite förberedelser inför ikväll. Nu måste jag gå för jag och Viktor ska pussla, hinner inte göra det sen, för vi ska vara klara innan fyra och jag ska hämta daniel på stationen halv fem. Sen blir det party! Jag är chaufför ikväll också, men det gör mig inte så mycket. Imorrn ska vi till Göteborg också.

btw, är det inte dags för en ny design åt mig snart? I alla fall byte av ny header.. hmm...

Medan jag pusslar och gör mig iordning inför ikväll kan ni lyssna på en av mina absoluta favoritlåtar - ever: Hotel California med Eagles, den låten har varit med mig under många långa promenader:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0