Sorry, sorry for making your life a living hell.

Måste be om ursäkt för att jag inte är så närvarande just nu. Men jag har dels ingen inspiration till någonting just nu och det gör väldigt ont i en kreativ själ som min.

Dessutom är jag inte helt hundra psykiskt. Ville bara tala om det.
I helgen ska jag hem och träffa min släkt, och jag hoppas att det kommer kännas lite bättre efter det.

Behöver nog egentligen bara lite miljöombyte.
Blir nog mycket med skolan idag.. Jag måste pussla idag också (:

Counting cars on a crossroad
They come and go like you
It's automatic,
Watching faces I don't know
Erase the face of you

Kommentarer
Postat av: Zizi

Miljöombyten mår alla bra av emellanåt. Ta en tur till Hamburg ;D

2009-09-16 @ 13:12:51
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså jag vann inte nån tävling eller nått, men jag stod utanför deras hotell hela dagen om jag inte redan sa det :) kram

2009-09-16 @ 15:32:39
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0