Som en autobahn bred.

Hemma. Jag kom inte sist, men jag vann inte heller. Jag och Viktor var ungefär på samma nivå, och han var berusad. Men jag hade kul och slog allt några strikes. Jag är nöjd med min insats.

Är lite orolig för personer just nu. Ibland får jag sådana hemska känslor att någon mår dåligt att jag gör allt för att försöka få tag i personen. Har personen i fråga inte på mobilen så får jag nästintill panik, men jag vet att jag överdriver. Jag är bara sån..

Nåja, här kommer fyra bilder ifrån ikväll. Ska somna till Thåströms underbara stämma.

'
"Vuxna män gör saker tillsammans"



Viktor: "Ska vi försöka ta en seriös bild?"
Ett klick senare hade jag en bild på kameran där vi båda såg totalt neddrogade ut. Bilden är nu historia. vi kan helt enkelt inte se normala ut på bild, det funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0