Snart..

är Charlotte här! Om 1,5 timme ska jag ta bussen ner och möta upp henne. Sen ska vi möta upp mina vänner och gå och se Inglorious Bastards, och vi har STUDENTRABATT så vi ser filmen för halva priset! Hell yeah!

I helgen måste jag hitta på något bra att skriva till tävlingen om Meet & Greet på tisdag. Skulle jag vinna skulle jag få hjärtklappning (fortfarande dålig stil att de inte hinner med en signering). Frågan är om jag skulle palla det, men klart jag skulle! Woop Woop!

Imorrn skag jag ta hand om mig själv också. Jag ska klippa mig och färga håret (för en äckligt hög summa, men det är värt det. Slipper kliandet och svidandet, svullnaden och den röda hårbotten - det är värt det). Mams är snäll och bidrar med klippningen.

Nu ska jag kolla upp lite utlandsskolor och grejer. Måste diska och städa också innan jag måste åka ner. Ah, ska kolla när bussen går också..

Kommentarer
Postat av: Ebba

Halloj!

Du, jag undrar en liten sak... Om man inte har bloggat på t.ex. hela juni månad så finns ju inte den månaden med sen i arkivet, men man kan väll inte lägga till den där och lägga in inlägg under ett visst datum den månaden? Vet inte riktigt om du fattar vad jag menar, emn annars får jag försöka förklara lite bättre.

Kramar!

2009-09-03 @ 19:09:24
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: zizi

Utlandsskolor? Tips: Tyskland! :D

2009-09-03 @ 20:38:59
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0