Plenty of rooms at the Hotel California.

Jag har haft sjukt kul ikväll! Paps och dom lät riktigt bra, även om dom själva inte tyckte det. Pratade med mycket folk och skrattade mycket, precis som det ska vara. Träffade även en gammal klasskompis, och det var riktigt roligt att prata med henne igen, även om vi träffas och hejar på varandra lite då och då så pratar man ändå inte så mycket med varandra, lite synd ändå för hon är riktigt rolig.

Nu ska jag sova, har en massa bilder ifrån ikväll som jag ska gå igenom. Några lägger jag upp här och några på facebook. Vi får se vad som händer. Nu ska jag somna till thåströms ljuva stämma.
Hörs imorrn bitti/kväll, beror på om jag orkar/hinner blogga innan vi skjutsar bröderna till Göteborg, V till flyget och D hem till sig.

Sjukt många tankar har flygit igenom mitt huvud ikväll, på gott och ont. Det gör ont i mig när jag tänker vissa tankar, och ibland vill jag bara fly härifrån och börja om någon annanstans. Men det är inte så lätt det heller..

God natt allihopa.




Du är min gummiboll!

We look so good, we look so good, we look so good together! And we  do not care, we do not care, we don't care what they say about us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0