På föreläsning

EN JÄTTE TRÅKIG FÖRELÄSNING KAN TILLÄGGAS. HAR DESSUTOM INSETT ATTT DET INTE GÅR ATT STÄNGA AV CAPSLOCK NÄR MAN SKRIVER VIA IPOD, NI FÅR LEVA MED DETTA.  DENNA FÖRELÄSNING ÄR FYRA TIMMAR LÅNG, AFFÄRSRÄTT OCH KALKYLERING, PRECIS LIKA TRIST SOM DET LÅTER. IKVÄLL SKA VI HEM TILL ALEX OCH LAGA LASAGNE, ANNA, HANNES OCH EMIL SKA OCKSÅ VARA MED. JAG ÄLSKAR LASAGNE! SKA ÄVEN PUSSLA IKVÄLL OCKSÅ, EFTERSOM DET INGÅR I EN SKOLUPPGIFT. ANNA, HUR STÄNGER MAN AV CAPSLOCK? KAN HÄNDA ATT DET ÄR NÅGOT SKUMT MED BLOGG.SE, NU SLUTAR VI SNART - TACK OCH LOV. HÖRS SENARE.

Kommentarer
Postat av: Zizi

Sv: Tidningen, eller tegelstenen som den egentligen borde kallas, är på 730 sidor! Och det är bara tidningen som Lagerfeld står för. Dom andra två tidningarna som dom andra två stått för är lika tjocka. Man kan slå ihjäl någon med den!

Så det kändes lite onödigt att köpa en tjock tidning när jag ändå bara kollar på Bills 2 sidor haha!



Klart du kan bo hos mig! Jag har ett stort rum för mig själv där jag är välkommen att ha gäster ;)



Åh lasagne! Det har jag inte ätit på.. säkert snart ett år sen :/

2009-09-16 @ 16:28:12
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Mariam

sv: ohlala thank you :D



HAHA så roligt inlägg! Du är skön, bruden. :)



2009-09-16 @ 16:29:22
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0