Ny bloglovin ikon.

eller ja, ny är den inte. Men nu är knappen länkad till rätt blogg på bloglovin. Den förra knappen var länkad till min gamla blogg och så vill jag ju inte ha det.

Så.. Klicka på bilden nedan för att lägga till mig på nytt så att jag kan ta bort den andra bloggen på bloglovin. Krånligt? Ja, det är möjligt.

Men det ni behöver göra är bara att klicka på bilden nedan och lägga till mig, så fixar jag resten. Mer än så begär jag inte (:

klicka alltså på bilden nedan.

Denna bilden alltså:

bloglovin

 

någon som inte förstått? ;)

(förlåt, jag är lite trött, haha)

 

och medan ni ändå klickar kan ni skriva en kommentar om att du lagt till mig. lite nyfiken på vilka som prenumererar (ytterligare ett ord som lagts till i listan på 'ord som är sjukt luriga att stava till') på min blogg.


Kommentarer
Postat av: Kristine

Jag prenumererar :D Och ja det där ordet är svårt att stava till, brukar undvika det XD

2009-09-28 @ 20:59:59
URL: http://missskellington.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Tillagd! (igen) :)

2009-09-28 @ 21:19:38
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0