Morrn!

Jag vaknade för en halvtimme sen. Vilket betyder att jag sovit i tretton timmar, antar att jag inte behöver förklara hur lite sömn jag fått de senaste dagarna ;)

Har precis kollat på THTV och jag har verkligen saknat det. Jag skrattade högt flera gånger, dom är så himla roliga! Speciellt Bills skrik i slutet av klippet, haha. Bra start på dagen.

Ska klä på mig nu och hoppa iväg till skolan.
Går till 16.45 idag med. Segt. Ska på bio ikväll också, kommer bli riktigt kul + att Charlotte kommer idag också. Mums!


Kommentarer
Postat av: zizi

Sv. Nej hade alla 4 varit med på bilden så hade jag inte haft så stora problem med den men bara Bill... nej.. det känns fel :/

2009-09-03 @ 14:15:12
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Siri

hans skrik var så klockrent ;D

2009-09-03 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0