Let's have some fun this beat is sick.

Ja, idag fick man pengar, och mer än hälften är borta redan. Jag har betalat hyra och räkningar. Trist.

Har umgåtts med Annis ikväll. Vi kollade på Det våras för Dracula och Madagaskar. Nu är jag hemma och kollar på Pulp Fiction. En av världens bästa filmer någonsin. Jag längtar tills Inglorious Bastards kommer ut på DVD. Den filmen var också ruskigt bra. Jag ryser bara jag tänker på den, så bra var den. Ni som inte sett den ännu - GÖR DET!

Hade egentligen velat åka hem i helgen och träffa Charlotte, men har inte råd. Jag måste spara pengar till Stockholm, som jag ska upp till om två veckor.

Imorrn blir det A6, plugg och bloggdesigner.
that's the way I like it.

Guten nacht!

James Dean ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0