Ikea.

Var på Ikea en snabbis och köpte gardiner och kollade efter en ny tv bänk till mig, men färgen jag ville ha var så klart slut!

Anyway, jag och mamma käkade Thai mat idag, super gott! Men hade hellre käkat på Jensens, men det var inte fy skam detta! Jag har fått en tv nu, 14tummare. Mycket liten, men funktionsduglig. Min gamla Tv är nu finito.

Ska snart iväg till skolan, är inte jätte pepp kan jag ju påstå, kommer hem runt sju igen. Inte okej. Men då kommer det å andra sidan finnas en massa TH material uppe som jag kan gotta mig i. Alltid något.

Drömde en mardröm i natt också. Vaknade en massa gånger och grät. Tur att mamma ringde och väckte mig sen så jag var tvungen att gå upp.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, nej nej. Det behöver du verkligen inte göra, det är så många;) Men jag kan ju säga till om jag ser någon som jag helt totalförälskar mig i;)

Gillade också den sidan!

2009-09-08 @ 16:20:27
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0