I skolan.

Woho, jag och Alex har skrivit klart rapporten. Eller ja, åtminstone det vi kan skriva i alla fall. Vi har snart lyckats föra över vår film från vara band till datorn och kan snart börja redigera.

Ska snart hem till Andy och käka också, det behövs. Har som vanligt inte käkat frukost. Väntar på pengar ifrån min bror också som aldrig kommer, och som jag måste ha nästa vecka.

Ikväll ska vi nog kolla på Tarzan. Så sjukt bra film. Dessutom måste jag skriva till praktikplatser, som jag så klart inte gjorde igår när jag borde gjort det. Inte okej.

Sov as dåligt i natt och mådde så illa i morse att jag spydde. Jag drömde något otäckt och i kombination med lite mat och dåligt med sömn så blev det så.

Nu mår jag lite bättre dock, men behöver verkligen få något i magen.

Vi hörs ikväll när jag är hemma igen.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0