Hello Leute!

Ah, nu är jag hemma, efter att ha varit hemma hos Alex och kollat på Top Model, Ensam mamma söker, Drag me to hell och Bröllopsduellen.

Btw, SJUKT dåliga filmer. Speciellt Drag me to Hell. Det är dock riktigt kul att se på skräckisar med Anna och Alex för dom blir verkligen livrädda. De skriker och gömmer sig. Jag önskar ibland att jag också var sån, men jag tycker inte filmer är äckliga, eller jo. Saw filmerna är sjukt obehagliga och dom kan jag verkligen inte se på..

Nu ska jag sitta lite med photoshop och spotify, då min tv är trasig. Inte okej.
Imorrn ska jag upp vid elva och gå ner till skolan, måste spara pengar, så därför får jag gå (:

hoppas att ni haft en bra helg. Vi hörs imorrn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0