Göteborg imorrn!

Ska faktiskt gå och lägga mig nu. Mitt huvud börjar skrika dumma saker och det brukar vara ett tecken på att jag måste sova. Och jag måste faktiskt vända lite på dygnet.

Imorrn ska jag till Göteborg med Charlotte, och eventuellt Viktor. Det är en utlandsmässa där som jag ska på, och jag ska även försöka besöka min piercare för att prata lite med honom. Jag har sådan beslutsångest på vad min nästa ska bli, så han får helt enkelt hjälpa mig att bestämma mig. Jag vill känna nålen genom huden snart igen. En av de bästa känslorna jag vet. Svårt att förklara.

Blir kanske fest imorrn också, Alex har fått någon skum idé för sig som vi ska testa (:
Jag har varit på ganska bra humör hela dagen idag, länge sen som jag mått så bra en hel dag. Det är riktigt skönt.

Vi hörs imorrn när jag kommer hem igen, okej?
Take care, Sofia

Mitt nya ledmotiv, Old time Rock n' Roll - Bob Seger:

Kommentarer
Postat av: Alex

Säg inte att det är en skum ide försen vi testat om det fungerar <:P

2009-09-11 @ 18:33:00
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0