En liten ändring.

Ni kanske har märkt det?
Jag har fixat en ny domänadress. Numera är adressen hit sofiavienna.se

Varför?
Jo, under en längre tid har jag känt mig mer som en Vienna än en Bengtsson. Tycker det både låter och ser bättre ut. På diverse communitys och forum kallar jag mig för sofiavienna, och det är så jag vill bli igenkänd på nätet.

Detta är egentligen ingenting som påverkar er, den gamla adressen fungerar fortfarande. Men om ni länkat till mig i era bloggar så ändra gärna det, är ni söta (:

MEN upptäckte precis att alla mina bilder har försvunnit ifrån bloggen, och jag hoppas verkligen  att dom kommer att överföras automatiskt. eftersom jag har ganska mycket bilder så kan det ta ett tag att överföra alla.

annars får jag maila blogg.se ikväll.

Kommentarer
Postat av: Zizi

Åh va bra! Alltid när jag ska skriva in din bloggadress i adressfältet så vill det oftast bli vienna istället för bengtsson, eftersom du (som du skrev) skriver vienna och inte bengtsson när du kommenterar i min blogg. Så tummen upp! :D

2009-09-15 @ 14:44:13
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0