Automatic - Tokio Hotel

Äntligen är den här. Bill är riktigt, riktigt snygg i denna, men det är nästan också det enda man ser. Min första tanke som slog mig när jag såg klart videon var: "Vart var Georg och Gustav?" Men det är väl så dom vill ha det, dom vill kanske inte synas lika mycket, vilket jag kan förstå, men det är också väldigt synd.

Jag älskar bilarna också, FORD MUSTANG, jag SÄGER JU ATT DET ÄR VÄRLDENS SNYGGASTE BIL, och nu kommer antagligen alla andra också tycka det. Jag har älskat dom bilarna i flera år (jag var bara tvungen att säga det, haha).

Jag pratar om Inglorious Basterds imorrn. Men jag kan sammanfatta den med fyra ord: OH MY FUCKIN' GOD!

Kommentarer
Postat av: Mariam

HOT DAMN

2009-09-04 @ 10:05:13
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Zizi

Åh jag älskar videon! Fast lite synd att G&G syns så lite.. men men.



Notting Hill har alltid varit en stor favorit hos mig och jag gråter alltid när Roberts står i bokaffären i slutet och ber honom älska henne. Åh nu blev jag sugen på att se den.



Inglorious-filmen är AMAZING!! Jag såg den förra helgen... verkligen ett mästerverk från Tarantino!

2009-09-04 @ 10:20:49
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0