Zoom dich zu mir.

Nu lider The Fast and the Furious mot sitt slut och jag ska gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorrn. Blir till att somna till Humanoid idag igen. Imorrn på tåget till Skövde ska jag börja lyssna på det engelska albumet. Har inte lyssnat på det ännu. Duktigt, tycker jag ändå (:

Runt ett befinner jag mig i huvudstaden tillsammans med mina kusiner och då möter världens bästa Erik upp oss på stationen. Vi ska hem till honom och dumpa grejer och sen ska vi ut och turista så mycket vi kan, mest för att det är kul när man verkligen går in fört. Inte för att jag behöver.

Vi ska passa på att gå på en Titanic utställning som just nu finns i Stockholm. Jag älskar Titanic och har gjort det väldigt länge, så jag måste bara se den. På söndag blir det Green Day och jag kommer hem på måndag igen.

Finns det något Wifi någonstanns så skriver jag säkert ifrån min iPod (:
Nu ska jag sova.



Guten nacht ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gör tvärt om börjar med det engelska och går över till det tyska sen =)

2009-10-10 @ 10:23:21
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0