When you can't breathe I will be there, zoom into me.

Jag har lyssnat på Alien, Phantomrider och Zoom into me hela morgonen (eller ja, den senaste halvtimmen). Dom är så magiska. Det slog mig precis att jag inte skrivit klart min recension av Humanoid ännu så jag ska försöka göra klart den tills ikväll eller imorgon. Annars kommer den upp till helgen. Beror på om jag hinner eller inte.

Har skissat på min kommande tatuering hela morgonen också. Det kommer att bli bra, väldigt enkel och väldigt fin. Precis som jag vill ha den.

Ska snart gå ner till bibblan och sätta mig för att plugga i några timmar. Behövs verkligen. Anna slutar jobba runt sex och då ska vi plugga tillsammans. Hon förstår mer än mig så jag måste plugga ikapp henne lite.

Vi hörs senare ikväll.

"Have a nice day"
"Have a nice day?"
"Yeah, I panicked, I didn't know what else to say.."



Kommentarer
Postat av: Mariam

Oh spännande! Ser fram emot att läsa din recension =)

2009-10-15 @ 12:53:30
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0