We're not living in America, but we're not sorry.

Lyssnar på The Sounds på spotify just nu. Försöker verkligen få ihop en marknadsplan, men det är så svårt. Åh, nu spelas zoom into me.

Jag har verkligen svävat på moln hela dagen. Många turnédatum har kommit nu och jag vill verkligen åka på hur många som helst, men vart ska man få pengar ifrån? Jag ska i alla fall se dom i sverige och i köpenhamn. Sen ska jag försöka åka på minst en i tyskland också, det är ju nästan ett måste, inte sant ;)

Anyway, det är en av anledningarna till att jag verkligen inte kan koncentrera mig. Jag är så himla glad. Det är så svårt att beskriva för någon som inte bryr sig ett skit om deras musik. Men jag vet att många av er som läser min blogg vet precis hur jag känner och det värmer.

En grej som är lite no, no är att jag inte kan boka biljetter. Men jag vet att någon kan göra det åt mig, så jag vet att det löser sig ändå.

Åh, jag är så pepp.

Nu återgår jag till skolarbetet som måste vara klart på fredag. Puh..



When the world
Cuts your soul into pieces
And you start to bleed
When you can't breathe
I will be there
Zoom into me

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Haha jag har inte heller kunnat koncentrera mig idag. :D



svar: Okej, hoppas vi ses där då!! :D



Hehe, nej det känns lite skumt får jag säga, men samtidigt kul att han är såpass intresserad! :) Han sa också: "Det är väl lika bra, så någon tar emot dig om du svimmar" eller nåt sånt, haha.

2009-10-21 @ 19:46:48
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Ebba

Förstår precis vad du menar, emn du vet att du har skrivit att du lyssnar på The Sounds...?

Kram!

2009-10-21 @ 20:50:34
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Sofia

Själv är jag jätte ledsen för att jag inte kommer kunna gå på dom i sverige. Får bli rik och betala en th resa till tyskland eller något åt mina kompisar och tvinga med dom på th konsert =)

2009-10-23 @ 11:56:11
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0