VÅFFLOR!

Jag ska äntligen få äta min efterlängtade våfflor, vi håller på att göra iordning dom nu och jag känner redan nu hur gott det kommer att bli.

Har stått och vispat grädde en stund och jag är alldeles mör i armen.
Hittade skorna i mitt liv inne på dinsko förut.

Upptäckte precis att typ alla modebloggare har dom, men jag får väl leva med det. Jag som redan har sjukt ångest över min längd blir ungefär 1.90 i dom pjucksen, men dom är så sjuuukt snygga så att det är värt det.

hörs senare.
tjao!

Kommentarer
Postat av: LINA*

ÅNGEST FÖR DU BLIR 1.90 HA INTE DET,

jag skulle döda för att vara så lång... jag är fan bara 1,65

2009-10-19 @ 18:21:07
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Elina

Sv: Haha, jasså? Okej, tack då :P



PS! Våfflor är äckligt mumsigt :D Nu blev jag också sugen på det..

2009-10-20 @ 15:35:16
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0