Stockholm.

Här kommer lite bilder ifrån helgen. Vi strosade runt på stan och gick på museum, umgicks med erik och niklas och åt god mat. Gjorde inte så mycket mer faktiskt (:

Vi var på en titanic utställning. Den bästa som jag varit på, helt klart! Ligger vid Vasamuseet om någon är sugen på't. Man fick ett par hörlurar som man gick runt med under hela utställningen och lyssnade på en som berättade fakta om varje bild och föremål man stod vid. Skit bra!


Sen gick vi till nordiska museet som hade en chokladfestival.
Farligt gott.





Jag var i sjunde himlen..




Min favoritdekoration i hela lokalen. Så sjukt snyggt!



Foto: Pär Kjellén

På kvällen åkte vi till Globen och Green Day. Vad säger man? Galet mycket bättre än sist jag såg dom. Vilka killar! Vilken energi och vilken fantastisk scenshow. Älskade varenda sekund av konserten. Tyckte först att 2,5 timme lät lite långt, men så här i efterhand kunde dom inte kortat ner den så mycket mer. De spelade alla låtar man ville höra (trots att jag saknade Viva la Gloria och Wake me up when September ends).

När de kom upp på scen trodde jag nästan att taket skulle lyfta. Jag ryser bara jag tänker tillbaka på det. Billie Joe börjar direkt (ofc) att prisa Stockholm och det sänker inte direkt stämningen, haha.

När 21st century breakdown strömmade ut ur högtalarna visste jag att denna konserten skulle bli helt underbar, och vad rätt jag hade.

En av höjdpunkterna var helt klart allsången under Boulevard of broken dreams. Magiskt.
här kan ni läsa en intervju ifrån aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Alex

Kvinna, jag är så avundsjuk!

2009-10-12 @ 21:05:05
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/
Postat av: Anonym

CHOKLAD<33333

herregud hade kunnat äta upp allt

2009-10-13 @ 18:31:00
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0