skiiilinskiii

Wiie! Pratade en snabbis med mams förut. Hon har bokat en resa till säfsen i slutet av januari. Hela släkten ska upp och alla i min familj utom min lillebror ska med. Det ska bli sååå kul! Min storebror ska med till och med och det gör det hela tusen gången roligare! Plus att alla (läs: dom flesta) av mina kusiner ska med.

Var så länge sen som släkten gjorde något tillsammans och jag har alltid så kul tillsammans med dom. Dom har ju precis lika sjuka humor som jag, fabolous <3


Åre 2008.

Den dimmigaste dan åkte vi så klart upp till toppen. Jag och två till som är sjukt skillade på att åka skidor. Jag undrade ett flertal gånger på vägen ner varför jag över huvudtaget gav mig in på't. Funderade stundvis också över mitt testamente.

SJUKT kul vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0