Onsdag

Kollar på True Blood just nu. Damn, Bill och Sookie är superheta ju!

Väntar på att det ska ta slut så att jag kan gå ut och gå. Det är svinkallt ute så jag måste ta på mig jätte mycket kläder. Jag vägrar fortfarande att ha jacka på mig, så jag kör iskallt på lager på lager principen. Jag har tappat bort min favoritmössa vilket inte är helt okej. Jag har dock inte lyft på klädhögen på golvet, så det är inte helt säkert att den verkligen är 100% borta, men det lutar dessvärre åt det hållet. Inte okej.

 

Imorrn ska jag bege mig till bibblan och plugga. Kan inte koncentrera mig hemma. Finns så mycket annat som lockar mer än att plugga, ni vet ju hur det är ;)

 

Här är tre bilder som Alex tog idag när vi var i skolan:

Alex hade vindruvor med sig till skolan idag, det var gottskt!

 

Sjukt tråkigt.

 

Alex och Andreas hade tråkigt, så dom gjorde en liten vindruvsfamilj.

 

Kommer att sakna den kvinnan till våren. Jäveln flyttar ju ner till skåne igen.

Inte okej.


Kommentarer
Postat av: CICI

Of cooouurrse it's the lovely Ms von D! :)

2009-10-15 @ 11:09:52
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Alex

Kommer sakna dig med <3

2009-10-15 @ 14:07:05
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0