Okt. 6, 2009

Kom en för en stund sen. Umgåtts med Mirre och Cici hela kvällen och haft allmänt mys. Vi gick runt Munksjön (sjukt duktigt av oss), åt god mat och mumsade lite godis också.

Vi kollade även på filmen Milk, som var helt okej. Jag älskar verkligen Sean Penn, han är en sådan fantastisk skådespelare. Att James Franco även medverkade i filmen skadade ju inte heller. Filmen hade kanske inte min uppmärksamhet 100% av tiden och jag måste nästan se den en gång till för att kunna hänga med bättre i handlingen, haha.

Nu ska jag läsa igenom ett mail jag fått ifrån bror London, samt skicka iväg ett mail till Z och börja kolla på bilder jag ska skicka med till mina praktikplatser. Orkar inte sitta med mitt Cv idag, det får jag göra imorrn.

Ska upp tidigt imorrn. Blir en lång dag i skolan imorrn också + att vi har en redovisning på något jag fortfarande inte förstår.

Längtar till stockholm!

Johnny Depp 1988

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mysig kväll baby! :* Och GUD vad snygg Johnny är där. Heeelt sjukt..

2009-10-06 @ 23:09:32
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0