Morrn!

Hittade två bilder på Annas blogg som verkligen beskriver intresset för våra föreläsningar.

Nadia, Andreas och Jag.
Vi sitter och chattar med varandra på facebook.


Jaa, som ni ser. 3 av 4 är inne på facebook.
2iPod touch och 2 iPhone.
Nadias, Andreas, Min och Annas.

Detta är verkligen vi i ett nötskal. Idag så kommer Cici hit! Vi ska plinka lite gitarr och sen ska jag på stan. Ska blir mycket kul i alla fall. Har diskat hela morgonen, okej stor överdrift. Men jag måste i alla fall klä på mig nu, för hon är här om 30 minuter.

Hörs senare. Tjing.

Shit jag måste äta!!

Kommentarer
Postat av: CICI

Ihiii. Jag ska spela lite nu ;D I feeel it in my fingers, tjalala :D Hörs bruden <3

2009-10-23 @ 16:14:28
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0