Mina tappra kamrater!

Är fortfarande i skolan..
men jag tror att vi är på väg hem nu, sakta med säkert.. Jag är helt slut i huvudet, och Alex ohc Nadia är vår grupps klippor.

Det har varit strul i gruppen idag vilket har gjort oss lite irriterade. Med betoning på lite.
Har varit i skolan sen tio i morse och imorrn ska vi ha redovisning klockan åtta!

Har inte varit hemma innan sju någon dag i denna veckan. That sucks.
Ska gå och köpa godis på Hemmakväll sen. Salmiakbalkar och Geisha är mina vänner i mörkret.

Mina Humanoid skivor kommer troligtvis imorrn. Jag hoppas verkligen det, för jag orkar inte vänta till måndag! Men de postades tydligen idag, så dom borde vara framme imorrn, jag har sms avi så det skickas ju direkt när paketet ligger på posten.

Det absolut bästa vore om jag hade en avi i brevlådan när jag kommer hem.

btw, Alex ska hoppa av utbildningen till jul. Inte okej. Hon ska plugga till frisör istället.
Nu måste jag verkligen gå på toa, håller på att pissa på mig.

Imorrn har jag också mycket att göra, ringa, packa och skriva ut biljetter och grejer........
Nu har vi tydligen fuckat upp rapporten också. Behöver vi göra om den så hoppar jag i Munksjön.

Vi hörs imorrn e.m/kväll.
Glöm inte att kolla på Inlåst kl. 21.00 på TV4


Min vapendragare Good Charlotte och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0