Kapitalismen - Fred Åkerström


Haha, min favoritlåt för några år sedan. Gillar den fortfarande. Fred Åkerström har en mysig röst (:
Har en sjukt underbart minne till denna låten.

Min släkt var i Danmark för några år sedan och vi bodde i olika stugor. En kväll samlades alla hemma hos oss och en fest med min släkt slutar alltid med en massa sång. Så min faster tog fram sin gitarr och började spela denna låten med hjälp av min bror.

Ni kan ju tänka er hur det lät när ett par fulla vuxna skrålar i denna låten. Sjukt underbart, älskar verkligen min släkt. Det bästa är att alla sjunger i stämmor, och hur fulla dom än låter så låter det riktigt bra. Beundransvärt (:

Nu ska jag ner till Mac huset med min iPod. De måste återställa den - igen. Råkade trycka på något jag inte borde tryckt på. That's me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0