Hemma och nypiercad!

Ja, ja... tanken var ju att jag skulle ner och byta smycke. Sen blev jag så sugen så att jag piercade mig. Det är sånt som händer. Ren impulsgrej. Blev inte öronen. Blev helt enkelt en sån här. Kan meddela att det inte är jag på bilden :P

Än så länge är jag sjukt nöjd och jag skulle lugnt betala för att se mammas min när hon ser vart jag piercat mig, haha.

Den gjorde LUNGT ondast! Har ju bara piercat öronen förut och det har inte varit så farligt, men denna gjorde jätte ont. Och jag har aldrig någonsin varit nervös förut över att pierca mig, men nu dunkade hjärtat i bröstet så mycket att jag var rädd att det skulle hoppa ut.

Nu ska jag städa till tyska Humanoid. C ya.

Kommentarer
Postat av: LINA*

Jäklar , jag vill med göra det men AJ AJ AJ är det enda jag kan tänka på

2009-10-09 @ 20:28:55
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: LINA*

sv_: klart det är värt smärtan :P

2009-10-09 @ 20:36:48
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Underligt, jag tyckte det gjorde mycket ondare att ta i öronen, och det värkte mycket längre efteråt dessutom. Men alla känner väl olika, jag trodde att det skulle göra jätteont, men så kände jag bara ett stick som jag trodde var en förberedelse av något, och tänkte att det skulle göra riktigt ont när hon väl stack in staven, men det var redan gjort. Jag tycker det är värre när man ser det göras, som med örat...

2009-10-11 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0