För er som designar bloggar.

För några dagar sedan fick jag denna kommentaren:

Hejsan,
vi är några designers som blev trötta på alla lurendrejerier i designbranschen så vi valde att starta en blogg där vi helt sonika varnar andra designers för oseriösa designköpare.

Har du varit med om något liknande, maila oss så vi kan varna andra!

Blogg: Designscam

Så, jag har så klart börjat följa den bloggen, eftersom jag råkat ut för detta alltför många gånger och inte vill göra det igen.
Mycket tanke och kraft läggs ner på en design och mitt mål är att alltid göra mitt bästa för dig som beställer. Ibland känns det som att huvudet ska explodera, men jag jobbar ändå på - bara för att jag tycker det är kul och för att jag vet hur viktigt en design kan vara.

Men, det är inte kul när en design nästan är klar, och man får ett mail om att man inte vill ha den längre. Då rinner all lust av en och man tycker inte det är så kul längre.

Jag har faktiskt funderat på att sluta designa bloggar till folk som inte är mina vänner. För det känns inte som att det ger mig någonting. Men jag vet verkligen inte.. jag tycker ju att det är så himla kul..

Nu ska jag till konsum och hämta mina kängor. Ska försöka fota dom och slänga upp dom på bloggen sen ikväll. Ska börja skriva på min marknadsplan som ska vara klar på fredag,  samt laga mat. Kyckling, currysås och wokade grönsaker. Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0